Category: Kesihatan

Cara atasi haid tidak teratur 76

Haid Tidak Teratur, Punca Dan Cara Mengatasinya Agar Tak Ganggu Hubungan Suami Isteri

Salah satu masalah yang selalu dihadapi oleh orang perempuan ialah haid tidak teratur. Haid tak lancar boleh beri banyak kesan kepada kehidupan seorang wanita terutamanya bagi wanita berkahwin yang cuba nak dapatkan anak. Mengenalpasti...

Perlu ke makan vitamin? 0

Kenapa Perlu Makan Vitamin?

Assalamualaikum,   Ada orang tanya… ‘Perlu ke makan vitamin? Kenapa? Satu kepentingan ke ambil supplement ataupun makanan tambahan ni? Nenek moyang kita dulu okay je hidup sihat sampai sekarang. Diorang tak kenal pun apa...

Amalan gaya hidup sihat boleh dipupuk sejak kecil/ 0

Amalan Gaya Hidup Sihat Dan Pengambilan Vitamin

Assalamualaikum,   Gaya hidup sihat adalah satu langkah yang sangat positif untuk dijadikan amalan dalam kehidupan. Ia dapat membantu meningkatkan cara bagaimana kita melihat sesuatu perkara dan membuat keputusan dalam kehidupan harian. Mengekalkan berat...

Siapa perlu makan vitamin? 0

Siapa Perlu Makan Vitamin?

Assalamualaikum,   Makin ramai orang ambil makanan tambahan ataupun vitamin sekarang ni. Dah jadi macam trend dah. Tapi masih ramai juga lagi yang masih skeptikal dengan vitamin ataupun makanan tambahan ni. Tapi perlu ke...